Tagi

, , , , , , , , , , ,

Już widzę zdziwienie na Twojej twarzy na myśl o połączeniu finansów z pasją. Jak to jest możliwe? Jak ktoś może łączyć pojęcie pasji z obszarem finansów. Nie raz słyszałem, że „finanse” to synonim „nudy”.

Osobiście wiem, że można pracować z pasją w finansach. Widziałem i poznałem wiele osób, których działania to potwierdzają.

finanse pasja praca wizjaOczywiście, zgodzę się z Tobą, że finanse są bardzo specyficznym obszarem, wymagającym odpowiednich predyspozycji. Są z pewnością osoby, które nie czują się w nim dobrze. Warto zadać sobie zatem pytanie: Co ja chcę w życiu robić? Co daje mi satysfakcję? Czy moja obecna praca w finansach sprawia, że chcę rano wstać i idę pokonać kolejne wyzwanie z niecierpliwością?

Jeżeli Twoja odpowiedź brzmi TAK, to zapraszam do kolejnych wpisów na moim blogu!

Podziel się swoim komentarzem. Co sądzisz o pasji w finansach? Czy sam jesteś tego przykładem? A może dostrzegasz wokół siebie takie osoby?

